ورزش

ورزش و تندرستی

ورزش

ورزش و تندرستی

با نشاط با ورزش

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

اختصاصی | سرمربی اسپانیایی رئال مادرید یاد آور شد که کریستیانو رونالدو ستاره ی پرتغالی تیم، همچنان زننده ی تمام ضربات ایستگاهی تیم اش است.

به گزارش ورزش 11، رئال مادرید موفق شد با نتیجه ی 1-0 گرانادا را شکست دهد، رافائل بنیتز در مصاحبه ی پس از بازی خود در مورد ناکامی کریستیانو رونالدو در به ثمر رساند ضربات ایستگاهی اظهار داشت:

-

ما در تمرینات هرروز به تمرین زدن ضربات ایستگاهی می پردازیم، رونالدو در تمرینات بسیار فوق العاده است و ضربات بسیاری را تبدیل به گل می کند، باید به او ایمان داشته باشید که او ضربات ایستگاهی را گل خواهد کرد.

جیمز رودریگز و گرت بیل نیز از بهترین های ما در ضربات آزاد هستند که آنه هم بسیار خوب اینگونه ضربات را می زنند اما باید به رونالدو باور داشته باشیم!

کاش می توانستیم در این دیدار گل های بیشتری به ثمر برسانیم ولی تیم حریف بسیار آماده و خوب برابر ما ظاهر شد، ما 5 بازی رسمی انجام داده ایم و هیچ گلی دریافت نکرده ایم و این بسیار عالی است، باید کمتر به حریفانمان موقعیت بدهیم.

-

 

  • محمد عماد فشارکی
رئال مادرید و گرانادا

رئال مادرید و گرانادا

اختصاصی | در آغاز دیدار های هفته ی چهارم لالیگا اسپانیا، تیم های رئال مادرید و گرانادا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان رئال موفق شد گرانادا را شکست دهد و موقتا صدر نشین لالیگا اسپانیا شود.

به گزارش ورزش 11، رئال مادرید موفق شد با نتیجه 1-0 گرانادا را شکست دهد.

رئال مادرید که در هفته ی گذشته لالیگا توانسته بود یک برد پر گل را برابر اسپانیول به لطف کریستیانو رونالدو بدست بیاورد حالا با بدست آوردن این 3 امتیاز توانست صدر نشین رقابت های لالیگا شود.

در دقیقه ی 55 کریم بنزما موفق شد تک گل رئال مادرید را به ثمر برساند تا نتیجه بازی 1-0 به سود این تیم رقم بخورد.

در نهایت رئال مادرید موفق شد با نتیجه 1-0 گرانادا را شکست دهد و 3 امتیاز دیگر را بدست بیاورد.

 

آمار بازی

ترکیب دو تیم


  • محمد عماد فشارکی
اختصاصی | مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: کار ما در بازی برگشت سخت شده، چراکه الاهلی در زمین خودش قطعا بسته بازی خواهد کرد.

به گزارش ورزش 11، سیدجلال حسینی درمورد شکست نفت مقابل الاهلی گفت: امروز ما سرتر از حریف بودیم و توپ و میدان در اختیار ما بود، اما این الاهلی بود که گل زد. به هر حال بازی برگشت شرایطش با این بازی فرق می‌کند و ما با شرایط خوبی به این بازی خواهیم رفت.

وی در پاسخ به این سؤال که قبول داری کار نفت سخت شده، اظهار داشت: قطعاً همین طور است؛ چراکه در یک بازی رفت و برگشت، بازی رفت را ببازی،‌ کارت سخت خواهد شد و قطعاً الاهلی در زمین خودش بسته کار خواهد کرد.

حسینی درباره اینکه دو، سه بازیکن الاهلی بالای ۱۰۰ میلیارد تومان قیمت‌شان بود، اظهار داشت: سؤال خوبی کردید. وقتی ما می‌گوییم تیم می‌خواهد به اسیا برود باید تقویت شود، برای هجلال حسینیمین است. به هر حال در بازی‌های آسیایی بحث ملی مطرح است و همه تیم‌ها با قدرت به این مسابقات می‌ایند.

 

منبع خبر: مرکز خبر ورزش 11

  • محمد عماد فشارکی
  • محمد عماد فشارکی