ورزش

ورزش و تندرستی

ورزش

ورزش و تندرستی

با نشاط با ورزش

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

اختصاصی | سرمربی اسپانیایی رئال مادرید یاد آور شد که کریستیانو رونالدو ستاره ی پرتغالی تیم، همچنان زننده ی تمام ضربات ایستگاهی تیم اش است.

به گزارش ورزش 11، رئال مادرید موفق شد با نتیجه ی 1-0 گرانادا را شکست دهد، رافائل بنیتز در مصاحبه ی پس از بازی خود در مورد ناکامی کریستیانو رونالدو در به ثمر رساند ضربات ایستگاهی اظهار داشت:

-

ما در تمرینات هرروز به تمرین زدن ضربات ایستگاهی می پردازیم، رونالدو در تمرینات بسیار فوق العاده است و ضربات بسیاری را تبدیل به گل می کند، باید به او ایمان داشته باشید که او ضربات ایستگاهی را گل خواهد کرد.

جیمز رودریگز و گرت بیل نیز از بهترین های ما در ضربات آزاد هستند که آنه هم بسیار خوب اینگونه ضربات را می زنند اما باید به رونالدو باور داشته باشیم!

کاش می توانستیم در این دیدار گل های بیشتری به ثمر برسانیم ولی تیم حریف بسیار آماده و خوب برابر ما ظاهر شد، ما 5 بازی رسمی انجام داده ایم و هیچ گلی دریافت نکرده ایم و این بسیار عالی است، باید کمتر به حریفانمان موقعیت بدهیم.

-

 

  • محمد عماد فشارکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی