ورزش

ورزش و تندرستی

ورزش

ورزش و تندرستی

با نشاط با ورزش

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

اختصاصی | ناصر الخلیفی مالک باشگاه پاری سن ژرمن هر گونه مذاکره با کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید را تکذیب کرد و اذعان داشت که این باشگاه خواهان تمدید قرارداد با زلاتان ابراهیموویچ را دارد.

به گزارش بخش بین المللی سایت ورزش 11، این روزها شایعه بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد و پیوستن و او به باشگاه پاری سن ژرمن بیش از پیش قوت گرفته است و هربار از سوی یک رسانه و گیشه ی مطبوعات به این موضوع دامن زده می شود.

 

در همین ارتباط  ناصر الخلیفی مالک باشگاه پاری سن ژرمن با تکذیب مذاکره با رونالدو در این باره پاسخگو شد و گفت:

 

-

رونالدو الان بازیکن رئال مادرید و 2  سال دیگر با این باشگاه قرار داد دارد، ما رابطه ی بسیار خوبی باشگاه رئال مادرید داریم و می توانم به شما بگویم که با فلورنتینو پرز رابطه دوستی بسیار نزدیکی دارم اما اما هیچ مذاکره ای با کریستیانو رونالدو نداشته ایم.

 

کریستیانو یک بازیکن فوق العاده و بسیار بزرگ است، اما در حال حاضر ما در تیم خود ستاره های بسیار بزرگ دیگری را نیز داریم، دی ماریا و زلاتان دو نمونه از انها هستند، از تیم فعلی خود بسیار رضایت داریم.

 

ما در حال حاضر در تلاش هستیم تا قرارداد زلاتان ابراهیموویچ را تمدید کنیم، مذاکره برای تمدید قرارداد او از ماه فوریه آغاز خواهد شد و ما با جدیت تمام به دنبال حفظ او هستیم، او بازیکن بزرگی است و ما برای او احترام زیادی قائلیم، هواداران او را بسیار دوست دارند، ما هرگز از یاد نخواهیم برد که او چه کارهایی برای پی اس جی انجام داده است، او همیشه به دنبال پیشرفت و موفقیت است، زلاتان مورد حمایت من قرار دارد.

  • محمد عماد فشارکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی