ورزش

ورزش و تندرستی

ورزش

ورزش و تندرستی

با نشاط با ورزش

۱۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است


لیگ برتر جام خلیج فارس
تیم بازیها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 سپاهان 4 3 1 0 7 3 4 10
2 استقلال خوزستان 4 3 0 1 5 2 3 9
3 استقلال 4 3 0 1 6 4 2 9
4 سایپا 4 2 1 1 4 2 2 7
5 ملوان 4 2 1 1 6 5 1 7
6 ذوب آهن 4 2 0 2 4 3 1 6
7 تراکتورسازی 4 1 2 1 4 3 1 5
8 پدیده 4 1 2 1 5 5 0 5
9 راه‌آهن 4 1 2 1 5 6 1- 5
10 گسترش فولاد 4 1 2 1 3 4 1- 5
11 استقلال اهواز 4 1 1 2 2 4 2- 4
12 نفت تهران 4 0 3 1 4 5 1- 3
13 صبای قم 4 0 3 1 3 4 1- 3
14 فولاد 4 0 3 1 4 6 2- 3
15 سیاه جامگان 4 1 0 3 2 4 2- 3
16 پرسپولیس 4 0 1 3 6 10 4- 1
  • محمد عماد فشارکی
جرارد پیکه

جرارد پیکه

اختصاصی | پیکه ادعای برخی رسانه‌ ها در مورد توهین رکیک او به کمک داور بازی برگشت سوپر جام اسپانیا را رد کرد.

به گزارش ورزش 11، پس از بازی برگشت بارسلونا برابر اتلتیک بیلبائو در سوپر جام اسپانیا که جرارد پیکه در دقیقه 56 به دلیل اعتراض به کمک داور با دریافت کارت قرمز مستقیم از سوی داور اخراج شد، گروهی از رسانه‌ ها ادعا کردند پیکه در مشاجره‌ اش با کمک داور به او توهین و از الفاظی رکیک استفاده کرده است با این حال پیکه، کسی که گفته می‌ شود به خاطر این ماجرا ممکن است 4 تا 12 جلسه محروم شود، تأکید کرد اتهام نسبت داده شده به او صحت ندارد و وی هیچ توهینی انجام نداده است.

باشگاه بارسلونا شب گذشته با انتشار بیانیه‌ ای اعلام کرد که به کارت قرمز پیکه اعتراض کرده است؛ مجازاتی که او را از اولین بازی فصل کاتالان‌ ها در فصل جدید لالیگا در خانه اتلتیک بیلبائو محروم می کند.


چند ساعت پس از انتشار این بیانیه، پیکه خودش هم تصمیم گرفت که درباره این ماجرا اظهار نظر و بابت آن ابراز پشیمانی کند. او اما تأکید کرد که به کسی توهین نکرده است.

پیکه در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت:

  • محمد عماد فشارکی
جرارد پیکه

جرارد پیکه

بازیکن با سابقه خط دفاع بارسلونا احتمال دارد به خاطر دشنام ناموسی که به داور داده تا ۱۲ هفته با محرومیت از بازی مواجه شود.

به گزارش ورزش 11، جرارد پیکه در بازی شب گذشته با اتلتیک بیلبائو از نظر اخلاقی نمره‌ایی منفی در کارنامه‌اش ثبت شد. در کنار ناکامی ورزشی به خاطر از دست رفتن سوپرجام باشگاه‌های اسپانیا (باخت 4 بر صفر بازی رفت و تساوی یک بر یک بازی برگشت) وی دقیقه 56 از زمین اخراج شد. براساس اعلام روزنامه آسوی ابتدا با کمک داور بازی درگیر شد و به وی دشنام ناموسی داد.

وقتی کمک داور این موضوع را به داور وسط اطلاع داد، با کارت قرمز مواجه شد. به همین خاطر وی در بازی هفته نخست کاتالان‌ها مقابل بیلبائو که یکشنبه انجام می‌گیرد، غایب است. اما با توجه به رفتار کاملا زننده‌اش،‌ احتمال دارد 12 جلسه محروم شود.

مطابق این گزارش حداقل جریمه‌ایی که برای وی در نظر گرفته خواهد شد، 4 جلسه است.

  • محمد عماد فشارکی
بازیکنان اتلتیک بیلبائو

بازیکنان اتلتیک بیلبائو

اختصاصی | دیدار برگشت سوپر کاپ اسپانیا بین تیم های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه نیو کمپ، شهر بارسلون برگزار شد که در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 دست یافتند و با توجه به پیروزی 4-0 بیلبائو در بازی رفت، بیلبائو به قهرمانی سوپر کاپ اسپانیا دست یافت.

به گزارش ورزش 11، دیدار دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو، در بازی برگشت سوپر کاپ اسپانیا با نتیجه ی تساوی 1-1 پایان یافت.

تیم های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو  در یک بازی جنجالی در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلونا در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میهمان در بازی رفت موفق شده بود با درخشش آدوریز، بارسلونا را با نتیجه ی 4-0 شکست دهد.

در دقیقه ی 44 لیونل مسی ستاره ی آرژانتینی بارسلونا موفق شد گل اول بازی را برای این تیم به ثمر برساند تا نتیجه ی بازی 1-0 به سود بارسا رقم بخورد.

در دقیقه ی 56 جرارد پیکه مدافع بارسلونا به علت اعتراض به داور و درگیری با کمک داور با کارت قرمز روبرو شد و از زمین بازی اخراج شد.

در دقیقه ی 74 آدوریز مهاجم اتلتیک بیلبائو همچون بازی رفت دروازه ی بارسلونا را باز کرد تا کار به تساوی کشیده شود و نتیجه ی بازی 1-1 رقم بخورد.

در دقیقه ی 85 کیکه سولا بازیکنی که به جای آدوریز به میدان آمده بود بلافاصله با یک حرکت خشن روی پای ماسکرانو، با کارت قرمز داور روبرو شد و از زمین بازی اخراج شد تا دو تیم 10 نفره کار را ادامه دهند.

در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، اتلتیک بیلبائو موفق شد بارسلونا را با نتیجه ی سنگین 5-1 شکست دهد و فاتح سوپر کاپ اسپانیا شود تا بارسلونا از کسب 6گانه ی مد نظر خود باز بماند.

 

آمار بازی

ترکیب دو تیم


  • محمد عماد فشارکی


لیونل مسی

لیونل مسی

اختصاصی | دیدار رفت سوپر کاپ اسپانیا میان تیم های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سن مامس شهر بیلبائو برگزار شد که اتلتیک بیلبائو موفق شد در خانه به پیروزی تحقیر آمیز 4-0 برابر حریف خود دست یابد

به گزارش ورزش 11، اتلتیک بیلبائو موفق شد با نتیجه 4-0 برابر بارسلونا به یک برد قاطع دست بیابد.

بازی دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو از دور رفت سوپر کاپ اسپانیا در ورزشگاه سن مامس شهر بیلبائو برگزار شد.

در دقیقه ی 14 روی اشتباه فاحش تراشتگن دروازه بان بارسلونا، سن خوزه موفق شد دروازه ی بارسلونا را باز کند تا نتیجه ی بازی 1-0 به سود بیلبائو رقم بخورد.

در دقیقه ی 53 آدوریز گل دوم بازی را برای بیلبائو به ثمر رساند تا اختلاف به 2 گل برسد.

در دقیقه ی 62 باز هم آدوریز روی اشتباه خط دفاعی بارسلونا که در این بازی بسیار دور از انتظار ظاهر شدند، موفق شد گل سوم را برای اتلتیک بیلبائو به ثمر برساند تا اختلاف به 3 گل برسد.

در دقیقه ی 67 روی اشتباه فاحش دنی آلوز تیم اتلتیک بیلبائو صاحب یک ضربه ی پنالتی شد که آدوریز گل چهارم بیلبائو و گل سوم خود را به ثمر رساند تا در این بازی هتریک کرده باشد.

در نهایت بازی رفت سوپر کاپ اسپانیا با نتیجه ی 4-0 به سود اتلتیک بیبائو به اتمام رسید تا شاگردان انریکه امیدوار به بازی برگشت باشند.

دیدار برگشت سوپر کاپ اسپانیا، ساعت 00:30 بامداد سه شنبه 27 مرداد در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلون برگزار خواهد شد.

 

آمار بازی

 

ترکیب دو تیم

 

  • محمد عماد فشارکی
کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

اختصاصی | کریس رونالدو به همراه پسرش عکسی را در کنار خودروی لوکس خود منتشر کرده است.

به گزارش ورزش 11، رونالدو به تازگی از مصدومیت رهایی پیداه کرده است و برای بازی های ابتدای فصل خود را آماده می کند. رونالدو به دلیل درد در ناحیه کمر بازی های آئودی کاپ از دست داد و رئال مادرید در بازی فینال به بایرن مونیخ باخت.

  • محمد عماد فشارکی

وقتی زلاتان ابراهیموویچ فارسی حرف می زند!

  • محمد عماد فشارکی
بازیکنان سپاهان و پرسپولیس

بازیکنان سپاهان و پرسپولیس

اختصاصی | دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان از هفته ی سوم لیگ برتر، در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد که در نهایت سپاهان در خانه موفق شد پرسپولیس را با شکست سنگین بدرقه کند.

به گزارش ورزش 11، تیم‌ های فوتبال سپاهان و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۲۵ امروز پنجشنبه حساس‌ ترین بازی از روز نخست هفته سوم رقابتهای لیگ برتر را در ورزشگاه فولادشهر برگزار کردند که جدال تماشایی این دو تیم در پایان با پیروزی ۴ بر ۲ شاگردان فرکی خاتمه یافت تا این تیم موقتا صدرنشین لیگ برتر شود.

نیمه اول این بازی بسیار مهیج و سرعتی پی گرفته شد و چهار گل نیز به دنبال داشت. در دقیقه ی 7 احسان حاج صفی گل اول بازی را برای سپاهان به ثمر رساند تا نتیجه بازی 1-0 به سود سپاهان رقم بخورد.

در دقیقه ی 14 مهدی طارمی گل تساوی را برای پرسپولیسی ها را به ثمر رساند تا کار به تساوی کشیده شود.

در دقیقه ی 33 امید عالیشاه گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند تا نتیجه ی بازی 2-1 به سود پرسپولیس رقم بخورد.

در دقیقه ی 37  مایکل اومانیا به اشتباه دروازه ی خودی را باز کارد تا کار باز هم به تساوی کشیده شود.

در دقیقه ی 58 هادی عقیلی از روی نقطه ی پنالتی گل برتری سپاهان را به ثمر رساند تا نتیجه 3-2 به سود سپاهان رقم بخورد.

در دقیقه ی 81 محمدرضا خلعتبری گل چهارم سپاهان را به ثمر رساند تا نتیجه بازی 4-2 به سود سپاهانی ها شود و کار عملا برای پرسپولیس به اتمام برسد.

در نهایت بازی با نتیجه ی 4-2 به سود سپاهان پایان یافت تا اوضاع پرسپولیس کماکان بحرانی بماند. سپاهان با کسب سومین برد متوالی خود ۹ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. پرسپولیس هم پس از دو شکست و یک تساوی تنها با یک امتیاز به استقبال روزهای پرحاشیه آینده رفت.

  • محمد عماد فشارکی
جشن قهرمانی بارسلونا

جشن قهرمانی بارسلونا

اختصاصی | دیدر تیم های بارسلونا و سویا در چارچوب سوپر کاپ اروپا در ورزشگاه دینامو آرنا شهر تفلیس برگزار شد که در نهایت بارسلونا موفق شد در یک بازی پرگل و سراسر هیجان، از سد حریف خود بگذرد.

به گزارش ورزش 11، تیم های بارسلونا و سویا در سوپر کاپ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که بارسلونا موفق شد سویا را موفق شد  شکست دهد .

ترکیب بارسلونا: تراشتگن، آلوز، پیکه، ماسکرانو، متئو، بوسکتس، اینیستا، راکیتیچ، مسی، سوارز، رافینیا


ترکیب سویا:  بتو، کوکه، رامی، کریچوویاک، ترمولیناس، بانگا، کران دلی، ایبورا، ویتولو، گامیرو، ریس؛ پا به میدان بازی گذاشتند.


در همان ابتدای بازی آنتونیو بانگا در دقیقه ی 3 بازی، روی یک ضربه ی ایستگاهی موفق شد گل اول بازی را برای سویا به ثمر برساند تا نتیجه ی بازی 1-0 به سود سویا رقم بخورد.

اور بانگا

چند دقیقه ی بعد، در آن سو در دقیقه ی 7 لیونل مسی موفق شد گل تساوی را از روی ضربه ی ایستگاهی به ثمر برساند تا کار به تساوی کشیده شود.

در دقیقه ی 16 باز هم لیونل مسی موفق شد از روی یک ضربه ی ایستگاهی گل برتری بارسلونا را به ثمر برساند تا نتیجه بازی 2-1 به سود کاتالان ها رقم بخوردو در دقیقه ی 44 رافینیا موفق شد گل سوم را برای بارسلونا به ثمر برساند تا نتیجه بازی 3-1 به سود این تیم رقم بخورد و اختلاف به 2 گل برسد.

لیونل مسی

در دقیقه ی 52 لوییز سوارز گل چهارم را برای بارسا به ثمر برساند تا تا سویا امید های خود را بر باد رفته ببیند و اختلاف به 3 گل برسد.

در دقیقه ی 57 ریس بازیکن با تجربه ی سویا موفق شد برای این تیم گلزنی کند و اختلاف را به 2 گل برساند تا امید های سویا دوباره زنده شود.

در حالی که بازی بسیار پر برخورد و پر افت و خیز دنبال می شد روی یک موقعیت حمله سویا، جرمی متئو روی مهاجم سویا مرتکب خطا شد تا داور خطای پنالتی را به سود سویا اعلام کند.

در دقیقه ی 72 کوین گامیرو موفق شد از روی نقطه ی پنالتی گل سوم را برای سویا به ثمر برساند تا اختلاف به حداقل ممکن برسد و نتیجه بازی 4-3 به سود بارسا رقم بخورد و کار در اوج هیجان و حساسیت پیگیری شود.

لیونل مسی

در دقیقه ی 80 اونای امری پیرو ایموبیله خرید جدید سویا را به زمین بازی فرستاد تا با تمام توان به دنبال گل تساوی باشند،

در دقیقه ی 81 کونوپلینکا موفق شد روی پاس گل ایموبیله گل تساوی را برای سویا به ثمر برساند تا نتیجه ی بازی در واقعی ترین حالت ممکن و دراماتیک ترین شرایط مذکور نتیجه ی بازی 4-4 به تساوی کشیده شود.

 

در اواخر بازی پدرو بازیکن جنجالی بارسلونا به میدان آمد تا انریکه تمام توان خود را برای پیروزی به کار بگیرد.

لیونل مسی

در نهایت دو تیم در وقت های معمول و پایان 90 دقیقه به نتیجه ی تساوی 4-4 دست یافتند و برای تعیین قهرمان سوپر کاپ اروپا، به سراغ وقت های اضافه رفتند.

در دقیقه 113، نیمه دوم وقت های اضافه پدرو موفق شد گل پنجم و گل برتری بارسلونا را به ثمر برساند تا نتیجه ی بازی 5-4 به سود بارسلونا رقم بخورد.

در نهایت بازی با نتیجه ی 5-4 به سود بارسلونا به اتمام رسید تا بارسلونا قهرمان سوپر کاپ اروپا شود و به پنجمین جام پیایی خود دست بیابد.

بارسلونا با این پیروزی به جام باشگاه های جهان راه یافت تا به دنبال ششمین جام خود باشد، پیش از این آث میلان با کسب 5 قهرمانی در سوپر کاپ اروپا رکورد دار بود که بارسلونا با این پیروزی و قهرمانی، به رکورد آث میلان دست یافت.


آمار بازی:

آمار بازی بارسلونا و سویا

 

ترکیب دو تیم:

آمار بازی بارسلونا و سویا
  • محمد عماد فشارکی

  • محمد عماد فشارکی