ورزش

ورزش و تندرستی

ورزش

ورزش و تندرستی

با نشاط با ورزش

حسینی: کار ما در بازی برگشت سخت شد

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۳۹ ب.ظ
اختصاصی | مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: کار ما در بازی برگشت سخت شده، چراکه الاهلی در زمین خودش قطعا بسته بازی خواهد کرد.

به گزارش ورزش 11، سیدجلال حسینی درمورد شکست نفت مقابل الاهلی گفت: امروز ما سرتر از حریف بودیم و توپ و میدان در اختیار ما بود، اما این الاهلی بود که گل زد. به هر حال بازی برگشت شرایطش با این بازی فرق می‌کند و ما با شرایط خوبی به این بازی خواهیم رفت.

وی در پاسخ به این سؤال که قبول داری کار نفت سخت شده، اظهار داشت: قطعاً همین طور است؛ چراکه در یک بازی رفت و برگشت، بازی رفت را ببازی،‌ کارت سخت خواهد شد و قطعاً الاهلی در زمین خودش بسته کار خواهد کرد.

حسینی درباره اینکه دو، سه بازیکن الاهلی بالای ۱۰۰ میلیارد تومان قیمت‌شان بود، اظهار داشت: سؤال خوبی کردید. وقتی ما می‌گوییم تیم می‌خواهد به اسیا برود باید تقویت شود، برای هجلال حسینیمین است. به هر حال در بازی‌های آسیایی بحث ملی مطرح است و همه تیم‌ها با قدرت به این مسابقات می‌ایند.

 

منبع خبر: مرکز خبر ورزش 11

  • محمد عماد فشارکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی