ورزش

ورزش و تندرستی

ورزش

ورزش و تندرستی

با نشاط با ورزش

کواچ بعد از تحقیر والیبال ایتالیا چه گفت؟



سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: پیش از آغاز بازی نگران بودم که چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

کواچ در نشست مطبوعاتی پس از دیدار ایران و ایتالیا در مورد اینکه تیم حریف با بازیکنان ذخیره خود آمده بود عنوان کرد: به همه هواداران و بازیکنانم تبریک می‌گویم. نمی‌دانم چرا این سوال را می پرسید که ایتالیا با تیم دوم خود آمده بود. آنها خوب بازی کردند. خوشبختانه سرویس های ما خوب شده بود و نمی توانستند دریافت کنند خوب بازی کردیم و امیدورم این هماهنگی را حفظ کنیم و در بازی های آینده ادامه دهیم.

وی افزود: من قبل از بازی کاملا نگران بودم که چه نتیجه ای می‌خواهد حاصل شود سعی کردیم هر چه در توان داریم به نمایش بگذاریم که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص تفاوت بازی ایتالیا در کشورش و تهران گفت:‌ نگاه نمی کنم که در گذشته چه اتفاقی افتاده است این دو داستان متفاوت است ابتدا مقابل تیم قدرتمندی قرار گرفتیم اما امشب با توجه به تجربیات گذشته توانستیم نتیجه بسیار خوبی کسب کنیم. من هر بازی را به چشم همان بازی نگاه می کنم.

سرمربی تیم والیبال ایران در مورد شناختش از لیگ ایتالیا چقدر به والیبال ایران کمک کرد تاکید کرد: طبیعی است که کمک شایانی کرده است بعضی از ایتالیایی‌ها هم در تیم خود من بازی می‌کردند آنالیزی که از آنها داشتم به من کمک کرد.


طبقه بندی: والیبال، 
برچسب ها: والیبال، لیگ جهانی، 

عصبانیت شدید سرمربی ایتالیا از عملکرد شاگردانش مقابل ایران


عصبانیت شدید سرمربی ایتالیا از عملکرد شاگردانش مقابل ایران


سرمربی تیم والیبال ایتالیا گفت: تیمی که مقابل ایران بازی کرد زیر صفر بود و برخی شاگردانم نمی‌دانستند برای چه تیمی بازی می‌کنند.

بروتو در نشست پس از دیدار ایران و ایتالیا اظهار داشت: به ایران تبریک می‌گویم. صحبت خاصی ندارم و از مردم ایتالیا عذرخواهی می کنم. برخی بازیکنان وجهه واقعی ایتالیا را فراموش کردند و نمی دانستند برای چه تیمی بازی می کنند. از تمام تماشاگران عذرخواهی می کنم چون تیم نمایش خوبی نداشت.

وی در مورد عدم حضور زایتسف تصریح کرد: زایتسف یک بازیکن است و یک تیم محسوب نمی شود. تاسف نمی خورم که چرا نیامده است و فکر نمی کنم کار اشتباهی کرده باشم.

سرمربی ایتالیا در مورد اینکه این چند درصد قدرت تیمش بوده خاطرنشان کرد: زیر صفر بود!

وی در مورد اینکه چرا به داور به این اندازه اعتراض می‌کرد گفت: به داور اعتراضی نداشتم بلکه به نحوه استفاده از ویدیو چک معترض بودم چون وقفه زیادی در بازی می انداخت اما این بهانه برای باخت تیممان نیست.

بروتو در مورد اینکه آیا در مجموع ویدیو چک را قبول دارد یا خیر گفت: به این شکل موافق نیستم چون فلسفه فدراسیون جهانی این بوده که به بازی ها سرعت ببخشد.

سرمربی ایتالیا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا برخی بازیکنان ایتالیا در مورد عدم حضور بانوان در سالن صحبت کرده اند تصریح کرد: تمام صحبت این بود فلسفه ورزش هیجان مثبت به مردم باشد. نظری در مورد این موضوع ندارم. من در آن کلیپ صحبتی کردم که هنوز بر آن پایبند هستم و ورزش موضوع جهانی است و باید برای همه در دسترس باشد.

بروتو افزود: این همان تیمی است که در لهستان 3 بر 2 به لهستان باخت و فکر می‌کنم بازیکنان آمادگی خود را حفظ می‌کنند اما امشب در حد و انتوالیبال ایران: شاگردان اکبری با پیروزی قاطع 3 بر صفر برابر ترکمنستان راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا شدند.

تیم والیبال پیکان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ تیم والیبال پیکان تهران که به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا حضور دارد، صبح امروز با پیروزی 3 بر صفر برابر ترکمنستان موفق به صعود به دور نیمه نهایی این رقابت ها شد.

 

پیمان اکبری برای این دیدار از ترکیب اولیه حمزه زرینی، امیر حسینی، رضا قرا، علیرضا نصر اصفهانی، مسعود غلامی، سعید مصطفی وند و علی حسین (لیبرو) استفاده کرد و در ست سوم به مجتبی قلی زاد، فرهاد سال افزون و مصطفی شریفات نیز بازی داد.

 

بازیکنان پیکان ایران در سه ست پیاپی با نتایج 25 بر 21، 25 بر 13 و 25 بر 13 برابر ترکمنستان به پیروزی دست یافتند و به عنوان نخستین تیم صعود کننده راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شدند.

 

شایان ذکر است؛ شاگردان اکبری در مرحله بعد به مصاف پیروز دیدار العربیه قطر و بایک موتور چین خواهند رفت.

ظار من نبودند.


اعلام حریفان تیم ملی والیبال در انتخابی جهان

حریفان تیم‌ ‌ملی والیبال ایران در رقابت‌های انتخابی جهان به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان مشخص شدند.