ورزش

ورزش و تندرستی

ورزش

ورزش و تندرستی

با نشاط با ورزش


رئال مادرید و لاس پالماس

رئال مادرید و لاس پالماس

اختصاصی | رئال مادرید صدر نشین رقابت های لالیگا اسپانیا برای ادامه دادن به روند موفقیت خود و حفظ صدر نشینی در لالیگا به میزبانی لاس پالماس رفتند که در پایان موفق به کسب 3 امتیاز با ارزش و مهم این دیدار شدند.

به گزارش ورزش 11، رئال مادرید موفق شد با نتیجه 3-1 لاس پالماس را شکست دهد تا همچنان صدر نشین لالیگا اسپانیاباشد.

رئال مادرید که از فرصت بدست آمده در هفته های گذشته استفاده کرده بود و در عدم نتیجه گیری بارسلونا و اتلتیکو مادرید توانسته بود خود را به صدر جدول برساند، برای تداوم صدر نشینی خود در حالی که با 21 امتیاز  در صدر جدول قرار داشت به مصاف لاس پالماس 6 امتیازی در رده 18 جدول رفت.

 در  دقیقه ی 4 ایسکو موفق شد گل برتری رئال مادرید را به ثمر برساند تا رئال از حریف خود پیش بیافتد، پس از آن در دقیقه ی 14  کریستیانو رونالدو موفق شد گل دوم را برای رئال به ثمر برساند تا این تیم شروعی طوفانی داشته باشد، لاس پالماس برای دفاع از حیثیت خود در دقیقه ی 31 توسط هرنان موفق به گلزنی شد تا اختلاف شکست به حداقل برسد و در نهایت در دقیقه ی 43 خسه موفق شد در همان نیمه اول کار لاس پالماس را تمام کند و گل سوم را برای رئال مادرید به ثمر برساند.

رئال مادرید  با این پیروزی 24 امتیازی شد و در صدر جدول لالیگا باقی ماند، لاس پالماس نیز با این شکست 6 امتیازی در رده هجدهم باقی ماند.

  • محمد عماد فشارکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی