ورزش

ورزش و تندرستی

ورزش

ورزش و تندرستی

با نشاط با ورزش

بازیکنان سپاهان و پرسپولیس

بازیکنان سپاهان و پرسپولیس

اختصاصی | دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان از هفته ی سوم لیگ برتر، در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد که در نهایت سپاهان در خانه موفق شد پرسپولیس را با شکست سنگین بدرقه کند.

به گزارش ورزش 11، تیم‌ های فوتبال سپاهان و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۲۵ امروز پنجشنبه حساس‌ ترین بازی از روز نخست هفته سوم رقابتهای لیگ برتر را در ورزشگاه فولادشهر برگزار کردند که جدال تماشایی این دو تیم در پایان با پیروزی ۴ بر ۲ شاگردان فرکی خاتمه یافت تا این تیم موقتا صدرنشین لیگ برتر شود.

نیمه اول این بازی بسیار مهیج و سرعتی پی گرفته شد و چهار گل نیز به دنبال داشت. در دقیقه ی 7 احسان حاج صفی گل اول بازی را برای سپاهان به ثمر رساند تا نتیجه بازی 1-0 به سود سپاهان رقم بخورد.

در دقیقه ی 14 مهدی طارمی گل تساوی را برای پرسپولیسی ها را به ثمر رساند تا کار به تساوی کشیده شود.

در دقیقه ی 33 امید عالیشاه گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند تا نتیجه ی بازی 2-1 به سود پرسپولیس رقم بخورد.

در دقیقه ی 37  مایکل اومانیا به اشتباه دروازه ی خودی را باز کارد تا کار باز هم به تساوی کشیده شود.

در دقیقه ی 58 هادی عقیلی از روی نقطه ی پنالتی گل برتری سپاهان را به ثمر رساند تا نتیجه 3-2 به سود سپاهان رقم بخورد.

در دقیقه ی 81 محمدرضا خلعتبری گل چهارم سپاهان را به ثمر رساند تا نتیجه بازی 4-2 به سود سپاهانی ها شود و کار عملا برای پرسپولیس به اتمام برسد.

در نهایت بازی با نتیجه ی 4-2 به سود سپاهان پایان یافت تا اوضاع پرسپولیس کماکان بحرانی بماند. سپاهان با کسب سومین برد متوالی خود ۹ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. پرسپولیس هم پس از دو شکست و یک تساوی تنها با یک امتیاز به استقبال روزهای پرحاشیه آینده رفت.

  • محمد عماد فشارکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی