ورزش

ورزش و تندرستی

ورزش

ورزش و تندرستی

با نشاط با ورزش

بازیکنان اتلتیک بیلبائو

بازیکنان اتلتیک بیلبائو

اختصاصی | دیدار برگشت سوپر کاپ اسپانیا بین تیم های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه نیو کمپ، شهر بارسلون برگزار شد که در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 دست یافتند و با توجه به پیروزی 4-0 بیلبائو در بازی رفت، بیلبائو به قهرمانی سوپر کاپ اسپانیا دست یافت.

به گزارش ورزش 11، دیدار دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو، در بازی برگشت سوپر کاپ اسپانیا با نتیجه ی تساوی 1-1 پایان یافت.

تیم های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو  در یک بازی جنجالی در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلونا در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میهمان در بازی رفت موفق شده بود با درخشش آدوریز، بارسلونا را با نتیجه ی 4-0 شکست دهد.

در دقیقه ی 44 لیونل مسی ستاره ی آرژانتینی بارسلونا موفق شد گل اول بازی را برای این تیم به ثمر برساند تا نتیجه ی بازی 1-0 به سود بارسا رقم بخورد.

در دقیقه ی 56 جرارد پیکه مدافع بارسلونا به علت اعتراض به داور و درگیری با کمک داور با کارت قرمز روبرو شد و از زمین بازی اخراج شد.

در دقیقه ی 74 آدوریز مهاجم اتلتیک بیلبائو همچون بازی رفت دروازه ی بارسلونا را باز کرد تا کار به تساوی کشیده شود و نتیجه ی بازی 1-1 رقم بخورد.

در دقیقه ی 85 کیکه سولا بازیکنی که به جای آدوریز به میدان آمده بود بلافاصله با یک حرکت خشن روی پای ماسکرانو، با کارت قرمز داور روبرو شد و از زمین بازی اخراج شد تا دو تیم 10 نفره کار را ادامه دهند.

در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، اتلتیک بیلبائو موفق شد بارسلونا را با نتیجه ی سنگین 5-1 شکست دهد و فاتح سوپر کاپ اسپانیا شود تا بارسلونا از کسب 6گانه ی مد نظر خود باز بماند.

 

آمار بازی

ترکیب دو تیم


  • محمد عماد فشارکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی